
Η υποθαλάσσια σήραγγα έχει μήκος περίπου 3 χιλιόμετρα και
περιλαμβάνει και τα οδικά τμήματα παράκαμψης των πόλεων Περάματος και
Σαλαμίνας, ανεβάζοντας έτσι το μήκος στα 14,5 χιλιόμετρα. Ο σχετικός
διαγωνισμός βρίσκεται στη β' φάση.
Ειδικότερα, στο ΣτΕ είχε προσφύγει ο Περιβαλλοντικός Όμιλος
Σαλαμίνας «ΠΕΡΙΒΟΣ» και ζητούσε να ακυρωθεί η από 27-3-2012 απόφαση του
υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, με την οποία
εγκρίθηκε: 1) Η διενέργεια δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για την ανάθεση
της σύμβασης παραχώρησης της μελέτης κατασκευής, χρηματοδότησης,
λειτουργίας, συντήρησης, εκμετάλλευσης του έργου μόνιμης υποθαλάσσιας
οδικής ζεύξης νήσου Σαλαμίνας και 2) η προκήρυξη (22-3-2012) της α'
φάσης του σχετικού διαγωνισμού.
Σημειώνεται, ότι το όλο έργο
εντάσσεται στο νέο ρυθμιστικό σχέδιο Αθήνας-Αττικής, για το οποίο ο
Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας (ΟΡΣΑ) έχει προβεί στην εκπόνηση
της στρατηγικής μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Στην αίτησή του, ο περιβαλλοντικός όμιλος υποστήριζε
ότι η επίμαχη υπουργική απόφαση είναι αντισυνταγματική και παράνομη.
Όμως, το Δ' Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπ' αριθμ.
222/2018 απόφασή του απέρριψε ως αβάσιμούς όλους τους ισχυρισμού του.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου