Μανός Δερτούζος ο γελωτοποιός

Να    που   εμφανίστηκε  στην  δημοσιότητα  ο  Παρτούζος,  είναι  αναπόσπαστος  με  αυτήν   δεν  μπορεί  να  την  αποχωριστή  .Το δασικό που   χρησιμοποίησε  επί  25  χρόνια  δεν  πουλάει  πια  .Από  δημοτικός  σύμβουλος  της  πλειοψηφίας  βρέθηκε  στην  αντιπολίτευση  κάτι  πρέπει  να  κάνει  ,πρέπει  να  γίνει  συμπολίτευση  ,πρέπει  να  γίνει  στέλεχος  της  νέας  δημοτικής  αρχής  .Ο  Τσαβαρής  διάλυσε  τον  συνδυασμό  του  γι΄ αυτόν   οι  μισοί  δημοτικοί  του   σύμβουλοι  θέλανε  να  τον  δείρουν  και  αυτός  τον  προστάτευε    πως  θα  τον  πουλήσει  τώρα  .Όχι  δεν  περνούν  έτσι  χωρίς  δημοσιότητα    πέντε  χρόνια  κάτι  πρέπει  να  γίνει  .Να  η  επιτροπή  για  την  Κυνόσουρα  πως  μου  είχε  διαφύγει  τόσα  χρόνια  αυτό  το  πιασάρικο  θέμα  .Εγώ  εγώ  ο  ξακουστός  Παρτούζος  εγώ  θα  το  λύσω  όλα  τα  χρόνια  όλοι  έκαναν  λάθη  εγώ  εγώ  είμαι  εδώ  .Φυσικά  όπως  και  με  το   λατομείο  του  Αγγέλου  με  το  αζημίωτο  , υπάρχουν  σοβαρά  οικονομικά  συμφέροντα  ανατολικά  του  νησιού δεν   πρέπει  να  χαθούν  είναι  κρίμα  δεν  περνά  μια  πενταετία  χωρίς  να  μπει  κάτι  στο  παντελόνι  .Ο   Τσαβαρής   καλά  την  βόλεψε  εμείς  τι  κάνουμε  τώρα  .

Ζήτω  η  Κυνόσουρα  

Σχόλια

  1. Γελωτοποιός = αυτός που κάνει τους άλλους να γελούν

    Σε μία εποχή κρίσης που ο κόσμος όλος αναζητεί διέξοδο στην μελαγχολία του, το γέλιο είναι απαραίτητο και πολύ δύσκολο για τους πολίτες. Εάν λοιπόν σε μία τέτοια εποχή κάνω τον κόσμο να γελά είναι κάτι ιδιαίτερο……
    Καλά θα κάνουν οι ανώνυμοι αισχρολόγοι κουκουλοφόροι να ασχοληθούν με τα πραγματικά προβλήματα του νησιού. Εμένα με αυτά που γράφουν αρκετή διαφήμιση μου έχουν κάνει…..
    Μπορεί εγώ να κάνω τον κόσμο να γελά, εσείς όμως ανώνυμοι κουκουλοφόροι των blogs κάνετε τον κόσμο κάθε φορά με αυτά που γράφετε να σας σιχαθεί κάθε μέρα περισσότερο.

    Πάντοτε επώνυμα

    Μάνος Δερτούζος

    Απάντηση
    Απαντήσεις

    Ανώνυμος6/1/16 01:13
    Η αυτογνωσια στο μεγαλειο της.
    Η γραφικοτητα στο μεγαλειο της.


    Ανώνυμος6/1/16 07:35
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΤΖΑΒΑΡΙΣΤΑΝ !!!!!!!!!!!!!
    ΟΛΑ ΟΚ ΒΡΩΜΙΑΡΑ?????????????????

    Απάντηση

    Paremvoli6/1/16 00:26
    Βλέπω ότι έχεις συνειδητοποίηση τον ρόλο σου , μπράβο Μάνο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανακοίνωση του συνδυασμού "Το Ν.Η.Σ.Ι. μας" σχετικά με τις χρεώσεις της αποχέτευσης

Ο Πέτρος και οι μαλτέζικες πλάκες

Μυλωνάς , φωτιά και λάβα για Μαριδάκη