ΟΛΟΙ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ......

Όπως  ανακοινώθηκε, χθες βράδυ συνεδρίασε έκτακτα η Διακομματική Επιτροπή του Δήμου Σαλαμίνας για να  λάβει αποφάσεις και να ενεργήσει άμεσα για την αποτροπή της παραχώρησης του Ιστορικού χώρου της Ναυμαχίας της Σαλαμίνας. Στο πλαίσιο αυτό  κάθε μέλος της Επιτροπής ανέλαβε να φέρει σε πέρας συγκεκριμένο έργο. Εγώ ανέλαβα, μία από τις υποχρεώσεις μου, να ενημερώσω το συντομότερο τα blogs,  με την ανακοίνωση την οποία όλοι μαζί αποφασίσαμε.

Είναι λογικό αφού αυτή η ανακοίνωση έφυγε από το δικό μου email να φαίνεται το όνομά μου.
Η Συγκεκριμένη Διαπαραταξιακή Επιτροπή, είναι ένα ανεξάρτητο όργανο που ο καθένας προσπαθεί να βοηθήσει με τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο τους στόχους που η Επιτροπή έχει θέσει.



Επομένως ούτε εκπρόσωπος της Δημάρχου είμαι, ούτε το γραφείο τύπου της Δημάρχου εξυπηρετώ.  Ανταποκρίθηκα στην ομόφωνη απόφαση της Διαπαραταξιακής Επιτροπής να έχουμε όλοι συγκεκριμένο ρόλο και να βοηθήσουμε.
Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, αυτό που έχουμε να κάνουμε  όλοι μαζί, είναι να είμαστε ενωμένοι, να αφήσουμε στην άκρη αυτά που μας χωρίζουν  και να προσπαθήσουμε όλοι μαζί, ο καθένας από το δικό του μετερίζι να βοηθήσει, για να αποτραπεί το ιστορικό έγκλημα που πάει να συντελεστεί.
Όλοι κρινόμαστε αυτές τις στιγμές......

Μάνος Δερτούζος

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανακοίνωση του συνδυασμού "Το Ν.Η.Σ.Ι. μας" σχετικά με τις χρεώσεις της αποχέτευσης

Ο Πέτρος και οι μαλτέζικες πλάκες

Μυλωνάς , φωτιά και λάβα για Μαριδάκη